درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دو جداره upvc

درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دو جداره upvc

  • ۰
  • ۰

انواع توری پنجره دو جداره

توری پنجره دو جداره وسیله ای بسیار ضروری برای منازل و ساختمان هاست و نبود آن باعث ورود حشرات مختلف به منزل می شود. انواع مختلف آن که بر حسب نیاز و نوع پنجره و کاربرد های آن می تواند مختلف باشد. در کل انواع مختلف این توری ها که به سادگی روی انواع پنجره دو جداره، پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی و … قابلیت نصب را دارند به ۳ دسته تقسیم می شوند:

۱-توری های پلیسه یا آکاردئونی : همانطور که از نامش مشخص است این نوع توری به صورت آکاردئون می باشد و با استفاده از نخهای مخصوص که تعادل توری آکاردئونی را حفظ می کند درون یک قاب آلومینیومی قرار می گیرد که با حرکت به یک سمت باز شده و با حرکت به سمت دیگر بسته می شود.

۲- توری های رولینگ : با استفاده از فنری که داخل قاب تعبیه شده توری باز و بسته می شود که این عمل با استفاده از نیروی فنر انجام میشود؛ و می توان آن را در دو حالت عمودی و افقی تولید کرد؛ به دلیل وجود فنر و امکان خرابی آن عمر کمتری نسبت به توری های پلیسه ای دارند .

۳-توری ثابت : از قدیمی ترین نوع توری می باشد که پشت پنجره نصب شده و به دلیل اینکه دسترسی به بیرون را مسدود می کند کمتر مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی