درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دو جداره upvc

درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دو جداره upvc

  • ۰
  • ۰

توری آکاردئونی چیست

در این مقاله می خواهیم در رابطه با توری آکاردئونی توضیحاتی تقدیم حضور کنیم. مشکل ورود حشرات به منزل به ویژه در فصل گرم سال یکی از مشکلاتی است که به طرق مختلف با آن دست و پنجه نرم می کنیم. یکی از راه های مقابله با این مشکل استفاده از توری پنجره دو جداره است. توریهای مختلفی در بازار وجود دارند که می شود از آنها در پنجره های مختلف استفاده کرد، توری پلیسه یا آکاردئونی ، توری رولینگ و توری ثابت از انواع توری هستند که میتوان به آنها اشاره کرد ، که از بین توریهای گفته شده بهترین و پر مصرف ترین توری همان توری پلیسه که نام دیگر آن توری آکاردئونی است اشاره کرد.

قیمت توری آکاردئونی

توری آکاردئونی که توری پلیسه نیز نامیده می شود قابل اجرا در سایزهای مختلف میباشد که می توان آنها را بر روی پنجره و یا درب استفاده کرد، قیمت توری آکاردئونی به اینصورت است که بر حسب متر مربع محاسبه میشود ، به این شکل که عرض و ارتفاع توری را در هم ضرب کرده و متر مربغ آن مشخص میشود ، در صورتی که عدد به دست آمده کمتر از یک متر مربع باشد در محاسبه قیمت یک‌متر مربع حساب شده و دلیل آن هم استفاده از یک دست یراق کامل و دور ریز توری در موقع برش میباشد ، اما در ابعاد بالاتر از یک متر مربع عدد بدست آمده همان مقدار میماند و تغییری در آن ایجاد نمیشود ( بطور مثال یک متر و سی و پنج صدم )

رنگ پروفیل آلومینیومی توری به طور معمول سفید، قهوه ای و مشکی بوده و در صورت نیاز به رنگ دیگر هزینه رنگ نیز بر حسب متر طول آلومینیوم مصرفی به قیمت کل اضافه میگردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی